Tempt

Verleid je bezoeker om deze pagina te lezen

Voordeel 1

Uitgelichte USP van je product

Voordeel 2

Uitgelichte USP van je product

Voordeel 3

Uitgelichte USP van je product

Influence - Maak een connectie

Beïnvloed je bezoeker in zijn toekomstige aankoopbeslissing door geloofwaardigheid en vertrouwen op te bouwen. Dit kun je bijvoorbeeld doen door je autoriteit en ervaringsdeskundigheid m.b.t. je branche te beschrijven.


Ook herkenning is een krachtige emotie om ontspanning en vertrouwen op te wekken. Vertel bijvoorbeeld iets over jezelf of je bedrijf (storytelling) wat relevant is voor je bezoeker.


Je laat zien dat je weet én begrijpt met welke uitdagingen je bezoeker op je pagina is gekomen en impliceert dat jij hier de oplossing voor hebt gevonden.

10
Jaar ervaring
100
Artikelen geschreven
1.000
klanten geholpen

Ms. Nameless

Job description

Blije klant

Gebruik social proof (testimonials) om je eigen beweringen te laten bevestigen door anderen. Plaats je meest concrete en beste testimonial bijvoorbeeld direct hier bij je verhaal.

Persuade - Benoem de voordelen van je product / oplossing

Overtuig je lezer van je product

  • Benoem de voordelen (unique selling points) van je product.
  • Focus op het eindresultaat wat je product oplevert.
  • Prikkel de nieuwsgierigheid van je lezer met pakkende ‘bulletpoints’.
  • Verkoop niet de saaie technische eigenschappen van je product.
  • Consumenten zoeken geen boren maar gaten.
  • Benoem wat je klant gaat krijgen (voldoe aan de klantbehoeften)
  • Benoem wat de klant misloopt als deze niet tot aankoop overgaat
  • Ondersteun alle benoemde aspecten van je product met testimonials

Dit tref je aan in ....

A Unique Selling Point

This area can be filled with loads of content. Make sure you don't use too much text, keep it clean and simple!

A Unique Selling Point

This area can be filled with loads of content. Make sure you don't use too much text, keep it clean and simple!

A Unique Selling Point

This area can be filled with loads of content. Make sure you don't use too much text, keep it clean and simple!

A Unique Selling Point

This area can be filled with loads of content. Make sure you don't use too much text, keep it clean and simple!

A Unique Selling Point

This area can be filled with loads of content. Make sure you don't use too much text, keep it clean and simple!

A Unique Selling Point

This area can be filled with loads of content. Make sure you don't use too much text, keep it clean and simple!

Of zet alle onderdelen / voordelen als volgt onder elkaar:

A Unique Selling Point

This area can be filled with loads of content. Make sure you don't use too much text, keep it clean and simple! Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat.

A Unique Selling Point

This area can be filled with loads of content. Make sure you don't use too much text, keep it clean and simple! Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat.

Voeg eventueel extra bonussen toe

This area can be filled with loads of content. Make sure you don't use too much text, keep it clean and simple! Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat.
€ 1150,-
€ 1000,-

Sell: Verkoop je product

Zet je bezoeker aan tot actie (call-to-action). Geef je bezoeker ook redenen om direct tot actie over te gaan en zijn aankoop niet uit te stellen. Dit kun je bijvoorbeeld doen door urgentie/schaarste toe te voegen in de vorm van tijdelijke bonussen en kortingen of beperkte tijd of voorraad. Ook neem je de laatste mogelijke bezwaren van je bezoeker weg. Dit kun je bijvoorbeeld doen met een FAQ, garantiemelding en extra testimonials. Sluit je pagina altijd onderaan af met de call-to-action.
  • Vergeet niet om een niet-goed, geld terug garantie te vermelden
    This is a Quote!
    I really like this style! I would recommend this!
    Some person - Company BV
    This is a Quote!
    I really like this style! I would recommend this!
    Some person - Company BV
    This is a Quote!
    I really like this style! I would recommend this!
    Some person - Company BV
    - Veelgestelde vragen -

    Call-to-action